Ammattiosasto

Ammattiosastomme on Tehy Sastamalan ammattiosasto, joka toimii Pirkanmaan alueella. Ammattiosaston luottamusmiehet neuvottelevat paikallisista sopimuksista tuoden parannuksia kunnalliseen työ- ja virkaehtosopimukseen. Edunvalvonta –otsikon alta löydät lisää tietoa aiheesta ja luottamusmiesten yhteystiedot.

Hallitus vastaa sääntömääräisten kokousten järjestelyistä ja asiasisällöstä. Sääntömääräisiä kokouksia on kaksi kertaa vuodessa, yksi keväällä ja toinen syksyllä.

Edunvalvonnan lisäksi tarjoamme jäsenillemme erilaisia koulutuksia jäseniltojen muodossa sekä virkistystapahtumia ja niin paikallisia kuin valtakunnallisiakin etuja. Valtakunnallisista jäseneduista voit lukea lisää Tehyn sivuilta.

Jäseneksi liittyminen tapahtuu myös helposti sivuilta löytyvän linkin kautta. Jäsenhuone on tarkoitettu ainoastaan ammattiosaston jäsenille. Halutessasi voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.